Faq

Poslodavci

Investirajte u jasne opise poslova, atraktivne beneficije i efikasne kanale komunikacije kao što su društvene mreže i specijalizirani poslovni portali.

Redovito provjeravajte kandidate, koristite referentne provjere i budite upoznati s lokalnim zakonima i propisima koji se odnose na zapošljavanje.
Definirajte jasne kriterije za odabir kandidata, koristite strukturirana intervjua i testiranja te angažirajte relevantne stručnjake za evaluaciju.
Redovito prikupljajte povratne informacije od zaposlenika, pružajte razvojne mogućnosti, potičite radnu ravnotežu i stvarajte pozitivnu radnu atmosferu.
Analizirajte uzroke fluktuacije, osigurajte konkurentne uvjete, ulagajte u razvoj karijere i pružite kontinuiranu podršku zaposlenicima.
Koristite alate za virtualnu komunikaciju, postavite jasne ciljeve i očekivanja, redovito komunicirajte s timom i pružajte potrebnu podršku.
Implementirajte jasne politike i procedure za rješavanje sukoba, potičite otvorenu komunikaciju i pružite treninge za upravljanje konfliktima.
Implementirajte politike zapošljavanja koje potiču raznolikost, osigurajte edukaciju o inkluzivnosti, te aktivno promovirajte raznolikost u radnom okruženju.
Pratite trendove u industriji, osigurajte kontinuirano obrazovanje zaposlenika, fleksibilno prilagodite radne procese i budite otvoreni za inovacije.
Razvijte strukturirani program integracije, dodijelite mentorstvo novim zaposlenicima, organizirajte uvodne treninge i pružite podršku tokom prilagodbe.

Posloprimci

Redovito pratite specijalizirane poslovne portale, povežite se s profesionalnim mrežama i budite aktivni u traženju poslova putem različitih kanala.
Prilagodite svoj životopis i motivacijsko pismo za svako radno mjesto, istaknite relevantne vještine i iskustvo te pružite konkretne primjere postignuća.
Istražite poslodavca i radno mjesto, pripremite odgovore na uobičajena pitanja, vježbajte svoju komunikacijsku vještinu i odijenite se primjereno.
Ne shvaćajte osobno odbijanja, koristite ih kao priliku za učenje, tražite povratne informacije ako je moguće i nastavite s postavljanjem novih ciljeva.
Tražite prilike za profesionalni razvoj, pohađajte tečajeve i seminare, uspostavite mentorstvo i aktivno sudjelujte u networking događajima.
Razvijajte strategije za upravljanje stresom kao što su vježbe disanja, postavljanje prioriteta i uspostavljanje ravnoteže između posla i privatnog života.
Postavite jasne granice između poslovnih i privatnih obveza, planirajte svoje vrijeme unaprijed i naučite reći “ne” kada je to potrebno.
Osigurajte stabilnu internet vezu, educirajte se o alatima za virtualnu suradnju, postavite radni prostor bez ometanja i uspostavite rutinu rada.
Pokažite entuzijazam i inicijativu, postavljajte pitanja, aktivno sudjelujte u timskim aktivnostima i prezentirajte svoje ideje.
Razvijajte svoje vještine suradnje, budite otvoreni za različite perspektive i pristupite radu s poštovanjem prema različitim stručnostima i iskustvima unutar tima.
contact

Pošaljite nam upit

Kontakt